تعمیر لوازم خانگی | تعمیرات تضمینی لوازم خانگی

تعمیر تمام لوازم خانگی، لوازم بزرگ و ضروری هر خانه، مانند لباسشویی و یخچال فریزر

تعمیر لوازم خانگی | تعمیرات تضمینی لوازم خانگی

تعمیر تمام لوازم خانگی، لوازم بزرگ و ضروری هر خانه، مانند لباسشویی و یخچال فریزر

  • ۰
  • ۰

لوازم خانگی امروزه و در عصر جدید بر اساس تکنولوژی های روز دنیا ساخته می شود و بیشتر آنها هم به آشپزخانه که قلب یک خانه می باشد مربوط است یخچال یکی از این وسایل است که در مدل ها و طرح های مختلف تولید می شود و یا تلویزیونکه هر روز مدل های پیشرفته و جدید تری از آن به بازار می آید. یکی دیگر از این وسایل لوازم شست و شو مثل ماشین لباسشویی و یا ماشین ظرفشویی هستند که بر خلاف تصور همگانی اصلا لوازم اضافی و یا تجملی نیستند بلکه استفاده از آنها باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود.

نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که تمامی لوازم از هر جنس و برندی که باشند یک روزی نیاز به تعمیر پیدا می کنند و دچار مشکل می شوند به این خاط که هر وسیله ای یک عمر مشخص و عمر مفیدی برای خودش دارد و میزان کارکرد معینی دارد. به علاوه نحوه استفاده از وسیله . مشکلات برقی در خانه ممکن است زودتر این وسایل را معیوب کنند و در این شرایط باید با نمایندگی برند مربوطه در شهر خود تماس بگیرید. می گوییم در شهر خودتان به دلیل اینکه این کار مزیت های بسیاری دارد . اگر لوازم خانگی شما مثل یخچال دچار عیب و ایراد شود و شما آن را به نمایندگی اصلی که در شهر شما نباشد بفرستید ممکن است در راه ارسال یخچال بیشتر آسیب ببیند و همچنین هزینه حمل و نقل وسیله هم حساب می شود. 

زمان زیادی که برای رفت و آمد وسیله طول می کشد و شما در این مدت آن وسیله را ندارید تا زمانی که تعمیر شود و به شهر شما فرستاده شود. 

اما اگر در شهر خودتان نمایندگی باشد و شما با آنها تماس بگیرید هیچ یک از این مشکلات پیش نخواهد آمد. برای نمونه یخچال سامسونگ Samsung refrigerator  شما خراب می شود و شما در شمال تهران هستید اگر با نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ شمال تهران تماس بگیرید خیلی سریع تر و راحت تر فرایند تعمیر یخچال شما انجام خواهد شد.

بهتر است وقتی قصد خرید وسیله ای از برند خاصی را دارید ابتدا تحقیق کنید که نمایندگی آن برند در شهر شما و یا نزدیکی شما وجود دارد یا نه؟ در واقع این موضوع یک امتیاز مثبت برای آن برند محسوب می شود که سعی کند شعبات خود را گسترش دهد و در تمام نقاط شهرهای بزرگی مثل تهران نمایندگی و شعبه داشته باشد.

 

  • ۰۰/۰۱/۱۷
  • golnar joodi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی